Promo ! Klik Ler..

Saturday, January 19, 2013

:: 2013 ! ::

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.
Allahuakbar ! Lama benar saya tak update apa2 kat blog ni.
Rasanya dah dekat setahun kot saya membiarkan blog ni sunyi dan sepi tanpa sebarang isi.
Haish. Sibuk benar ye sampai tak sempat jenguk blog sendiri ? :-|
Dah berhabuk, berdebu, bersawang dan penuh dengan bunyi2 serangga.
Kalau orang yang ada alergi* pada habuk, mesti dah lelah + gatal2 bila masuk blog saya ni.
Banyak habuk la katakan. Ehehe.

Alergi = Reaksi badan terhadap pendedahan kepada benda asing yang tertentu

Anyway, masih belum terlambat agaknya untuk saya ucapkan “Selamat memasuki Tahun 2013”.
Well, saya still tak percaya dah tahun 2013. Bila tulis tarikh je, mesti tulis tahun 2012.
Percaya atau tidak bahawa realiti sekarang adalah tahun 2013 ? Ripley’s believe it or not ?
Believe it. #IbelieveIcanFly# :-O

Tak tahu nak cerita pasal apa kali ni. Yang pasti saya ada banyak cerita yang nak dikongsikan tapi x tahu nak mula dari mana.
Em.Fikir kejap nak tulis pasal apa.

Oh.Ok.
Makin lama saya di sini, makin saya pandai untuk beradaptasi dengan keadaan di sini.
Saya dah pandai untuk ke mana2 seorang diri.
Ya, bahaya pergi jalan sorang2.
Tapi bila keadaan memerlukan saya untuk bergerak pantas dan cepat, nak tak nak tetap saya kena bergerak sendirian.
Naik angkot sorang2, jalan sorang2.
Dah jadi benda biasa dah.
Tapi malam x da lah berani sorang2.Hehe.
Ada satu hari tu, saya keluar ke Mall beli t-shirt sorang2.
Lepas tu perut lapar. Yang terbayang masa tu, hanyalah pizza.
So, pergi lah ke Pizza Hut dan makan sorang2.
First time makan sorang2, rasa mcm kesian kat diri sendiri.Rasa mcm tak da kawan.Hehe.
Tapi dah lapar sangat, kesian kat perut.
Takkan nak biarkan perut lapar, nanti diri jugak yang merana kan ?
Masa makan sorang2 tu, saya tak kisah apa dah reaksi orang.

Saya rasa normal la orang makan sorang2 kan.
Menandakan orang itu berdikari.Hehe
# Selalu je saya nampak orang makan sorang2 #
Lagipun, saya lebih suka untuk ke mana2 sendiri sebab saya tak mahu menyusahkan orang lain.

Ok.Blank.
Tak tahu nak tulis apa lagi.
Right now tgh exam
Isnin and Selasa ada exam skill's lab.
Doakan.
:)

Assalamualaikum
Ada masa, saya update apa2 lagi.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...