Promo ! Klik Ler..

Friday, September 23, 2011

:: Berhasil ::

Assalamualaikum wbt.

Ana terpaksa jadi bidan terjun.
Esok ana kena pergi jugak program Minggu Suai Kenal bersama junior2 2011.
Jadi AJK Kerohanian.
Allah, exam Selasa ni..Cmne ni ???
T_T
Sabar lah Afiqah..
Ada hikmah tu.

Oh yaa..
Ana dah berhasil memasak Asam pedas Perak secara bersendiri tanpa bantuan sesiapa.
Emak, Along dah pandai masak Asam Pedas walaupun tanpa Emak di sisi.
Tapi, serius Along mengharapkan dan membayangkan Emak berada di sebelah Along.Hehe.
Rindu kat Emak.
Selalu kt rumah kalo masak masakan yang berkuah, mesti Mak akan tgkkan dan ajarkan sekali.
Tp ni dh duk sendiri, kena la pandai2 kan.
Lagipun semalam housemate dah masak, jd hari ni giliran ana pulak.
Esok kami semua plan nak masak Ayam Kurma la, insyaAllah ;)

Kejayaan memasak ini adalah hasil mengUSHA segala bahan2 yang digunakan Emak di rumah.
Emak, bangga x dgn Along ?
Kui3x ;)
Nanti Along balik Msia, Along nak try masak sorg2 pulak la ye.
Boleh x Mak ?
Mak yakin x dgn Along ? Hihi.

- Kalo x mencuba, manakan dapat hasilnya -
- Kalo takut untuk mencuba, sampai bila pun x kan pernah pandai -
Betul x ?

^^
Wassalam.

2 comments:

- Haikal Fansuri said...

sedap ke?
teringin nak rasa.
sbb sini takde resipi tu.

adieh. -_-

Nur Afiqah Mohd. Anuar said...

housemate kata sedap tp ana rasa mcm x sedap je,Mak punya berlipat ganda lbh sedap :)
boleh nak rasa,jmput mai Medan.

enta try la masak sendiri,mudah saja.
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...