Promo ! Klik Ler..

Friday, January 2, 2009

1430H + 2009M

Dgn nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.
Assalamualaikum wbt.

Permulaan 2009 ini, ana mulakan post ini dgn kata-kata daripada ana buat antunna + antum yang berkesempatan menziarahi blog yang serba kekurangan ini.

Jujur ana katakan, tidak pernah ana terfikir utk mempunyai blog spt ini.Ilham utk menulis blog ini lahir tatkala menonton kisah di tv1 yg m'ceritakan ttg seorang bdk perempuan yg sering m'jdkan blog sbg tpt utknya meluahkan isi hati di samping menulis perancangan yg dia ingini.
Dari situ, timbul minat utk m'cuba menulis blog, maka lahirlah "UkhuwahIslami".

Jika dilihat, ana lbh memaparkan tazkirah di dlm blog ini krn ana berasa ia dpt meningkatkan ilmu agama serta mengingatkan diri masing2 agar segala yang dilakukan diberkati dan diredhai oleh Allah SWT.
Selain itu, sedikit sebanyak komen yang diberikan telah membantu ana utk trs bersemangat menulis blog ini krn tnpa kalian, tidak mungkin ana msh mmpu berdiri dan m'cari ruang masa utk melaksanakan tanggungjawab sbg seorg Muslim utk saling mengingati sesama sendiri.

Cukuplah sekadar di sini.
Jazakallahukhairan kathira kpd. anda semua yg tidak jemu melawat blog ini.
Diharapkan segala post yang dipaparkan dpt memberi impak positif di dlm diri utk trs m'jd seorang Mukmin dan Mukminah yang beriman dan bertaqwa serta sentiasa berpegang teguh dgn Al-Quran dan As-Sunnah.

Insya-Allah,ana akan trs berusaha melaksanakan tanggungjawab ana terhadap blog ini.
Sebarang cadangan dan komen amatlah dialu-alukan.

Sekian,
Ilalliqa', Assalamualaikum wbt.

"Yes, I love Allah. Allah is my fountain of Life and My Savior. Allah keeps me going day and night. Without Allah, I am no one. But with Allah, I can do! everything. Allah is my strength."

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...