Promo ! Klik Ler..

Sunday, August 26, 2012

:: HB Akir ::


Assalamualaikum.
Alhamdulillah, hingga saat ini Allah masih beri ruang pada kita untuk bernafas.

Hari ni hari lahir adik saya.
Muhammad Syakirul Hasif.
Umurnya genap 15 tahun.

Sanah helwah yang ke-15 adikku.
Semoga sentiasa dalam lindungan Allah.
Semoga berjaya PMR akan datang.
Semoga menjadi hambaNya yang soleh dan patuh pada Mak & Ayah dan jadi anak yang soleh.
We love you :)
Wink.Wink.

Jubah ni serius lawa giler. Mmg nmpk hensem la .Hoho

Jadi untuk meraikan hari lahir adik sorang ni, maka si kakak pun buatkanlah beliau pancake.
*Actually dia yang request*
Setiap kali cuti sem, ni lah yang akan saya buat.
Sebab dia akan mintak.
Hehe.
Terima kasih adikku Syakir ;P




Dan.....
Hari ni adik2 semua dah balik semula ke asrama dan kampus.
Huhu.
Sunyi balik rumah.
Back to routine activities everyone.
:'(

Selamat berjuang adik-adikku.
Belajar rajin-rajin.
*Pesanan untuk diri sendiri jugak*
:)

Wassalam.

4 comments:

athiranuar said...

acewahhhhhhhhhhh!!!camera spe tu die gne?haha

Ummu Hannan said...

perghhhh budak tu on9. dh ada laptop kan.hehe.

DSLR bdk CFS PJ ler :P *konon*

athiranuar said...

konon2 gak.harap2 jd realiti la t yea.

Ummu Hannan said...

insyaAllah :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...