Promo ! Klik Ler..

Friday, April 1, 2011

:: USU Banjir ! ::

Assalamualaikum wbt..

Hari ni x de kuliah..
Sebab apa?
Sebab USU banjir !
Jgn kata USU je banjir,semua jalan banjir..
Kt Mongonsidi banjir,kt Pare banjir..
dan
Sei Padang pun dah kembali banjir..
Tapi Alhamdulillah rumah kami semua 3 tingkat,jd x naik air..
Juz jalan depan ni je banjir..

Nak tgk gmbr banjir kt Medan ni ?
Ni dia..
Kali pertama USU banjir sepanjang 3 tahun ni..
Ni adalah kata2 drpd seorg senior Malaysia USU..



Ni lah keadaan di Medan saat ini..
Semua dah mula naik air..
Jalan Sei Padang semakin banjir..

Ya Allah..
Inikah ujianMu utk hamba-hambaMu di sini ?
Kami berharap kami dapat bersabar dengan ujianMu ini..
Mungkin ini salah 1 cara dariMu untuk menguji tingkat kesabaran kami..

Medan..
Kotor..
Tikus..
Lipas..
Air kotor semua naik..

- SABAR lah ! -


3 comments:

kamaliahashim said...

waaa sane pon hojan nmpaknye .. sini pun, hari2 hujan .. tp k.tganu ni bnjir skit2 jelaa
kmpus unisza lagi 1 bnjir .. hmm sabo2
pengalaman2~ :D

jgn main bnjir naa ~

Haikal Fansuri said...

teman tgk area tu macam seghope pekan tambun aje, nie kalau bukan super impose mesti adobe photoshop :D

(sumpah bergurau)

senyum sokmo deh

Nur Afiqah Mohd. Anuar said...

Kamaliah > Banjir masih belum surut.Aktifitas Kuliah mungkin terpaksa ditunda.

Haikal > Ini benar2 kejadian deh..Hu3..x apa2 la..Doakan kami di sini baik2 saja..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...