Promo ! Klik Ler..

Saturday, February 18, 2012

:: Antara 2 Kisah ::

Cukup untuk mengatakan antara 'Hafalan Solat Delisa' dan 'Ombak R', ana lebih memilih kisah HSD sebagai kisah untuk disimpan.
Dan kisah OR tu, cukuplah sekali ana tgk kerana terpaksa gara2 org bising2 ckp citer tu sedih dan mcm2 la.
Maaflah OR, ana delete awak dah dari laptop ni.
X nak lah simpan OR dlm laptop.
Better simpan HSD.
Insafi diri jugak kan ?

Stp orang ada kesukaannya masing2.
Ada yang obses dengan OR.
Ada yang suka dengan HSD.
Terpulang.
Tapi fikirlah semula, antara 2 kisah tu, mana yang anda rasakan, berbaloi masa yang diluangkan untuk ditonton?
Mana yang membawa muhasabah pada diri anda.
Bagi ana, masa yang ana luangkan untuk tonton HSD adalah sangat berbaloi berbanding masa yang ana luangkan untuk tonton OR sbb ana x minat OR.
Sekian.Huhu.

Ana peminat kisah Islamik Indonesia.
:)
Sekarang menantikan kisah 'Negeri 5 Menara' yang bakal keluar
 di bioskop tak lama lagi.
Ada sesiapa dah tengok trailer dia?
Ni haa.


Dah tengok ?
Best kan trailer dia.
Ni dari novel best-seller jugak.
Tapi x prnh baca pun lagi.
Excited nak tgk.
1 Maret ni akan kuar, x lama dah tu.
=)
Bagusnya cerita2 Indonesia ni.
Malaysia, kapan mau buat begini ?
^^

2 comments:

- Haikal Fansuri said...

ai mcm best citer tu.
mohon share ya. jzkk

Nur Afiqah Mohd. Anuar said...

silakan..
Man Jadda wa jadda..
rasa bersemangat je tgk kan ? :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...