Promo ! Klik Ler..

Friday, March 19, 2010

Boros buku..giler buku..ulat buku..

Baru beli buku..
Hari tu,beli buku Ustaz Hasrizal..buku 'Aku Terima Nikahnya..'
beli kat Popular..Tapi x habis baca lagi pun coz baru beli buku lain,ngee~



Kelmarin,tengah2 jalan ngan mak,masuk kedai Ikhwan Abadi sebelah Ayam Dinding kt tepeng..
Masuk2 kedai,tengok macam2 buku agama ade jual..Novel Islamik + buku2 agama + Al-Quran etc..
Aku ckp kt dlm ati,'Apsal la aku yg dah lama duk kt tepeng ni baru tau kedai ni wujud? ish3..'
Adus,kalo banyak duit,memang 1 kedai aku beli buku2 kt kedai tu..Rambang mata oo..
Buku untuk wanita la,buku pasal feqah,tazkirah,adus,mmg xleh nk ckp..

Semalam masa gi tepeng ngan adik,aku gi lagi kedai tu..
Memang aku dah set nak beli novel Tautan Hati karangan penulis kegemaranku,Fatimah Syarha..
Sambil2 tu,aku n adik gi la pusing2 satu kedai tu..tbe2 jmpe pulak buku 'Pemilik Cintaku setelah Allah dan Rasul..'karangan Fatimah Syarha..

Adus, ni pun salah 1 buku dlm list yg aku nak beli..Cmner ni?
Huhu,beli je la..Nnti lama2,mane tau dh x publish ke,bek beli sblm nyesal,ngee ~
Jalan2 lg,jmpe pulak buku ustaz Hasrizal yang bertajuk 'Bercinta sampai ke syurga'..
ala,ni pun teringin nk beli jgk tp duk fikir2 Aku terima Nikahnya pun x baca habis lg,so xbeli la..
Cukup la dah beli 2 buah buku tu + 1 buku yang masih x hbs baca lg kt rmh tu..

Masa berlalu,buku Pemilik cintaku stlh Allah dan Rasul tu dah habis baca..Buku tu nipis je..
Mmg best,pengalaman penulis dan suaminya..Sesuai menjadi bahan bacaan buat remaja dan golongan ke atas..
Apapun,mmg banyak pengajaran yang boleh diambil dari buku tu..bagi sesiapa yang x pernah baca lagi,try la baca..InsyaAllah boleh menjadi panduan buat semua..
Novel tautan hati baru baca sikit..harap2 dpt hbskan A.S.A.P coz nnti dh nk start pengajian..ngee ~


First Thing First..

2 comments:

Sirr al-Asrar said...

kalau nti g pesta buku,ana rasa mau beratus ringgit habis..huhu

btw, buku2 yg nti cite sgt2 best. an dah khatam buku2 tue 2 taun lepas.elok sgtlah utk nti yg nak msuk alam university..

(^_^)

Nur Afiqah Mohd. Anuar said...

Ana mmg dh lame nk beli buku2 tu,tp baru trjmpa kt tepeng ni..Susah nk cari kt Tepeng ni..

apepun,syukran =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...