Promo ! Klik Ler..

Thursday, June 23, 2011

:: 28 JUN ::

Assalamualaikum wbt..
Ana doakan sahabat2 sihat2 hendaknya..
Bersyukurlah hanya padaNya kerana kita masih diberi peluang untuk menikmati segala nikmat dariNya..
Alhamdulillah..

InsyaAllah ana akan pulang ke Malaysia yang tercinta 
pada
28 Jun 2011
jam 1830 hrs WIB
dijangka tiba Malaysia
jam 2015 hrs Waktu Malaysia..
Jangka masa dari Medan ke Malaysia hanyalah 40 minit..
~ Penang International Airport ~

-As usual, AirAsia menjadi pilihan sbb yg lain agak mahal-

Pertama kali balik waktu malam..
:)

Sabar Afiqah..
Ada lagi 2 blok nak exam..
Blok 7 & Blok 8..
Belajar dulu..Lps tu, balik MAS :)
Jumpalah family + shbt2..

P/s : Mungkin hari ni result blok 8 keluar..Moga yang terbaik..InsyaAllah..

5 comments:

kamaliahashim said...

yeay !!! along balik !! :D

Nur Afiqah Mohd. Anuar said...

hooray !!! jumpe acu !!!! ;)

kamaliahashim said...

insyaAllah ,
tpi kan along, abang maliah mntk tolong, suruh stay melaka sampai bulan pose nti .. huhuhu

kat jasin ..along meh sini laa ..keke

Nur Afiqah Mohd. Anuar said...

pulak dah...
ala...awat la payah bebenor nk jumpa acu ni...too busy la U ni...mcm artis...hek3x...

kamaliahashim said...

kalu boleh nak kejp je kat sana, doa2kan eh .. insyaAllah ... terjumpa jugak kte nti ..ameeeen :)

tadi kat taayah, mcm nmpk adik pqah, tpi kan bile ank sedare maliah ckp tu bdk f2 .. tak jdi plak nk tegur ..heheh

die prefect kn ?

n ade jmp ain othman .. takde batch kte yg lain dtg la huhuu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...