Promo ! Klik Ler..

Saturday, August 27, 2011

:: Seruan Hatiku ::

Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah kita dah berada 27 Ramadhan kan ?
2 hari je lagi Ramadhan bakal pergi..
Agak-agaknya kita akan bertemu lagi x dgn Ramadhan di masa akan datang ?
Wallahu'alam..
Apapun harap dapat bertemu lagi insyaAllah :)

Ana x da apa nak tulis..
Sj nak bgtw ana suka 1 lagu arab ni..
Tajuknya "Qalbi Nadak".
Translate maksudnya "Seruan Hatiku".
Aah,memang lagu ni jiwang tp best pe.
Ana dgr lagu ni masa pi sekolah lama aritu la.
Reunion dgn kwn2.
Junior2 pasang kt surau,so dengar, mcm best je lagu tu.
Then adik Thirah balik download lagu tu.
Dia ckp lagu tu drpd seorg suami kpd isteri.
Haa,bila baca lirik dia baru fhm.
Btl lah tu :)

Nak dgr ?
Jom dgr..
Best..


Btw, mcm mana preparation utk hari raya ?
Ana biasa2 je.
Smlm buat mazola,hari ni buat siput.
Esok x tau lg nk buat apa.
Huhu.
Penat tp kena buat jgk sbb kalo x buat,nak bwk blk apa gi Medan nnti.
Ok la..
Ana mtk diri dulu ya.
Fenin kepala @_@

Wassalam
:)

2 comments:

kamaliahashim said...

hari ni bt kueh siput ? uit same ! :D

Nur Afiqah Mohd. Anuar said...

wuhuu...selalu benor sama dgn maliah..ade chemistry ni ! :DD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...