Promo ! Klik Ler..

Saturday, May 21, 2011

:: Doktor dengan Siapa ? ::

Assalamualaikum wbt..
Asif ana x update dah berapa hari..
Line internet ana punya kuota dh nak hbs..
Ni pun pinjam kawan punya broadband jap..
Ana hrp shbt2 semua sihat2 ya :)

Tadi ana sembang2 dgn kwn ana sorg ni kt YM..
Dia jiran sekolah ana..
Blh dikatakan sekolah kami ni selalu bersaing-lah..
Mula2 sembang psl perihal kwn2..
Lps tu dia tnya ana esok x pi mana ke sbb esok kan Ahad..
Ana pun ckp la esok ana ada program Baitul Muslim anjuran BADAR..
Ana ckp ana nk kawin tp Mak soh bljr dulu2..Hu3..
Ntah mcm mana dia pun ckp la blh la dia nk mkn nasi minyak awal..Ish3x..hehe..
Lps tu tiba2 dia ckp,
" Dr ni saham tinggi..Selalunya Dr ni akan pair dgn Pendidik.."
Ana tanya dia btl ke ?
Lps tu dia ckp tu dia rasa cmtu la sbb tgk ramai cmtu..Dia ckp jarang2 ada Dr pair dgn org office..Skrg trend Dr dgn Ustazah/Ustaz je..
Ustaz dia kawin dgn Dr jgk..
Ustaz Hasrizal pun dgn Doktor jgk..
Hmm..betul3x..

Jadi..
Adakah ana akan pair dengan pendidik ?
Doktor dengan Pendidik ?
Sesuai jgk kan..
Sbb ana mmg dh set x nak pair dgn Doktor..
Huhuhu...
Ada org kata Doktor pair dengan Doktor..
Ntah kenapa ana cukup x setuju dgn hal tu..
Ye lah, Doktor pun boleh je nak kawin dgn org kerja apa2 pun kan..
X semestinya dengan Doktor..
:)

Apapun jodoh tu datangnya dari Allah SWT..
Kita hanya merancang, Allah yang menentukannya..
Apapun berdoalah agar dikurniakan pasangan yang beriman dan dapat memimpin kita ke jalan yang benar..

USTAZ
USTAZAH
DOKTOR
DOKTOR GIGI

NUR AFIQAH
___________?

(^_^)
Allah Lebih Mengetahui..

P/s : Esok ana join program Baitul Muslim..Jadi maaflah jika ana masuk mode kawin2 ni ya..Hee~ :)

-Baitul Muslim yang sakinah,mawaddah wa rahmah :)-
InsyaAllah..

2 comments:

kamaliahashim said...

acece .. :P

bace entry kali ni buat org tesengih2 bace ye ..

Nur Afiqah Mohd. Anuar said...

hehehe...
mmg nk org tersengih2 pun..
buktinya Maliah dh sengih (^-^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...